Madryt: Stacja Sol Galaxy Note, czyli nowy sponsor Metra.

Na jednej z kluczowych, dla madryckiego systemu komunikacji, stacji możemy zauważyć ciekawą formę promowania produktu firmy Samsung. Otóż koreański gigant w ramach współpracy z metrem, umieścił w nazwie przystanku reklamę swojego nowego smartfona Galaxy Note.

Nie jest to przedsięwzięcie pionierskie w skali globalnej, gdyż podobne metody z powodzeniem stosowano np w Stanach Zjednoczonych. Dla mieszkańców stolicy Hiszpanii jest to jednak pewnego rodzaju nowość i projekt już zdążył wzbudzić sporo kontrowersji. Obywatele narzekają na wszechobecną komercjalizację i zamieszanie jakie mogą wprowadzić tego typu zmiany. Zarządcy metra bronią się jednak wskazując, iż jest to po prostu forma zyskania dodatkowych funduszy w czasach kryzysu i całość może korzystnie wpłynąć na poprawę jakości usług świadczonych użytkownikom.

 źródło: elmundo.es 

Podziel się wpisem: